Stránky

1/01/2013

DETROIT - MILWAUKEE - MINNEAPOLIS - MOUNT RUSHMORE - YELLOWSTONE












































































Zažila som svoj prvý sneh v Amerike - veľmi intenzívne som to prežívala - skoro ako keď vidíte prvý krát sneh keď ste dospelý :] Bola som tak strašne blízko rodiska Boba Dylana a dokonca aj Black Keys, ale žial nie každý má takú vášeň pre navštevovanie takýchto miest :] Detroit bolo celkom dosť nudné mesto, ale tak majú tam aspoň niečo od Alexandra Caldera :] Niagárske vodopády boli fajn, ale asi nie som úplne na prírodné úkazy :] na čo som sa veľmi tešila bolo Mount Rushmore [ že budem mať v tej svojej americkej veste fotku s tými hlavami, ale bola tam taká neskutočná zima a tie hlavy boli tam neskutočné malé v porovnaní s mojimi predstavami, že nakoniec moje nadšenie prepadlo skôr do túžby ísť čím najskôr do tepla :] ale samozrejme, že sa nesťažujem :] a vo Wisconsine som jedla najlepšie cibuľové krúžky a asi aj najväčšie - achhh asi tu Ameriku fakt milujem :]

4 komentáre:

  1. americke motely a chaty ma nikdy neprestanu bavit. horsie to uz je s jedlom, ale vraj poctivu restiku spoznas podla toho, ze dnu visia na stene aspon tri kalendare. Yellowstone asi neocari kazdeho, ale je veeeelky, aj Amerika je veeelka a to je skvele.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné fotky!:) taky bych chtěla jednou takhle procestovat ameriku..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fakt milujem tvoj blog, lebo pomocou neho sa aspoň virtuálne dostanem na miesta, na kt. sa momentálne nemôžem :)

    OdpovedaťOdstrániť