Stránky

6/17/2015

Lust For Art : Milan Paštéka @ Galéria mesta Bratislavy

Slovenské umenie je super! Fakt! Už som to spomínala TU. Nechápem ako som ho mohla doteraz ignorovať. Stáva sa zo mňa asi trochu pyšný vlastenec :DDD. Inak toto bol Milan Paštéka a svoje nadšenie ešte teraz neviem rozdýchať . Videla som v ňom Picassa, Magritta, Rothka - všetky klasiky čo milujem. Výstave je už iba do 26.6 v Galérii mesta Bratislavy a určite chodťe. Prízemie alebo suterén je venovaný prierezu SK umenia z 20.storočia. Našla som tam jedného čo mi veľmi pripomínal Alexandra Caldera a zistiala, že Kompánek mi evokuje zase Alberta Giacomettiho. Proste COLLER than COOL :D potrebujem násjť nejaké ďalšie slovné spojenia čo popisujú nadšenie:D. Pálffyho palác je mimochodom dosť rozsiahly, trochu by som investovala do museum shopu a priestoru, kde sú pokladne je to trochu odstrašujúce, niečo ako hlavná stanica pre turistov :D. Keď sme prešli Paštéku, ktorému je venované celé poschodie myslela som, že tým to končí. Ale  to sme ešte neboli ani v polovici. Na najvyššom poschodí bol novodobý romantizmus - najkrajšie vyobrazenie SNP pamätníka v BB! A potom majú super miestnosť plnú zrkadiel a červených stien, s takou sexy hudbou a hneď za tým je stála expo s Matejom Krénom (čo bol môj prvý arty zýžitok v Prahe)!
A ako bonus som našla aspoň mini verziu môjho obľúbeného photo spotu
♥ po párty buď cezar šalát alebo wrap :D
Kompánek aka Giacometti 


#MilujemeAmeriku
spomínaný "Alexander Calder"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára